Monday, June 3, 2013

Ne sezonin e verë?? Me mirë të jemi single

Gjatë sezoni të verës njerëzit kanë më shumë shanse që të tërheqin ndonjë partner pasi në atë periudhë rrethit i duken më atraktivë, kanë treguar rezultatet e një studimi. Pjesëmarrësit në hulumtim i cili është bërë në internet faqen Match.com, kanë pasur për detyrë të zgjedhin një nga dy fotografitë e paraqitura, një verore dhe dimërorë, pothuajse 75% e kanë përzgjedhur fotografinë me personat në ambient veror. Rreth 70% nga ata kanë theksuar se personi në fotografi duket më i lumtur në versionin veror, 50% kanë vlerësuar se duket më shëndetshëm, ndërsa 40% kanë treguar se e kanë zgjedhur fotografinë verore, pasi personi ka treguar më shumë vetëbesim. Të dhënat flasin për atë se rreth 50% e njerëzve ndjehen më atraktiv, më tërheqës gjatë muajve të verës.

No comments:

Post a Comment