Tuesday, June 4, 2013

Radhë e gjatë e tifozëve për biletat e ndeshjes Shqipëri-Norvegji.

Radhë e gjatë e tifozëve për biletat e ndeshjes së 7 qershorit, por vendet më të mira i kanë blerë me shumicë politikanët.etëm pak ditë përpara sfidës vendimtare Shqipëri-Norvegji të fazës eliminatore për Botërorin 2014, kërkesat për të siguruar një biletë janë rritur deri edhe në çmenduri. Sportelet e biletarive janë mësymur nga sportdashësit, si pasojë e njoftimit të Federatës Shqiptare të Futbollit që kishte deklaruar se biletat e ndeshjes duhet të kishin dalë sot në shitje.
Shumë tifozë kërkojnë mundësinë për të qenë të pranishëm për të parë kombëtaren shqiptare në ambicjet e mëdha për kualifikim, por duket se përveçse radhës së pritjes, ata duhet të përballen edhe me faktin që biletat e vetme që po shiten janë kryesisht ato të anësoreve prapa portave. Po, sepse pjesa më e madhe e vendeve më të mira të stadiumit, mësohet se janë blerë nga politikanët. Për çfarë? Duket se synimi i tyre është të japin bileta falas në këmbim të votave për ta, në 23 qershor. Diçka që konfirmon se kjo është periudha që politikanët kërkon të përfitojë edhe nga evenimentet sportive, për të joshur pas vetes së tyre sportdashësit që ndoshta nuk marrin edhe shumë vesh nga politika. Por që për një biletë të kombëtares shqiptare do të bënin gjithçka. Edhe të votonin për ata që nuk i “njohin”....
Ndërkaq, pritet në fakt që stadiumi "Qemal Stafa" të jetë i tejmbushur për këtë ndeshje shumë delikate dhe të rëndësishme për përfaqësuesen shqiptare, edhe pse çmimet e biletave janë relativisht të larta. Plot 8.000 lekë kushton tribuna qendrore, ndërsa ajo A dhe B ka çmimin 5.000 lekë. Në krahun e kundërt tribuna D1 dhe D2 kushton 3.000 lekë, ndërsa një biletë në D3 dhe D4 kushton 2.000 lekë. Kurse anësoret janë me çmimin simbolik 500 lekë.
 

1 comment:

  1. Përshëndetni të gjithë, emri im është Safa El Sadat, unë jam i martuar për 20 vjet me burrin tim dhe kemi dy djalë, Plaku një 16 dhe më i ri është 11 vjet. Burri im më donte shumë, por arriti në një pikë kur ai përfshihej në marrëdhënie me një grua që është bashkëpunëtore e saj. Unë kurrë nuk e imagjinova atë, por në njëfarë mënyre qëndrimi i tij ndaj meje dhe fëmijëve u ndryshua, vonesa e tij nga puna më bëri të mendoj për këtë çështje, Edhe në përvjetorin e 20-të të Ditës sime në marsh, unë mbaj veten larg seksit ndërsa premtojmë ta bëjmë atë në Dasma Ditën e përvjetorit, 15 ditë para përvjetorit të Dasmës, ai rrëfeu se po ai kishte marrëdhënie seksuale me bashkëpunëtorin e tij. Ai e solli atë në shtratin tim kur isha jashtë për punë, do të thotë se ndjenjat e mia ishin krejtësisht të pavlerë ndaj tij, gjendja ime mendore është plot agoni, mendoj se nuk mund ta harroj dhe ta rimëkëmbja dhimbjen, kjo grua ishte në kontroll të plotë ajo dhe kurrë nuk kam dashur ta bëj me Dhunën, ajo dëshiron të fitojë mbi mua pasi ajo është e divorcuar, ajo tha se ishte xheloz për marrëdhënien tonë dhe ajo do të më rrënojë duke e marrë burrin tim. Unë kisha për të diskutuar atë me një mik që më kërkoi për të gjetur një magji spell mirë, para së gjithash kurrë nuk kam besuar në këtë drejtshkrim Cast, por unë duhet të provojë atë deri kur kam ardhur në email PROPHET NOSA UGO në internet në lidhje me mënyrën se si ai ka ndihmuar kaq shumë njerëz që të marrin shpinën e tyre dhe të ndihmojnë në rregullimin e marrëdhënieve dhe t'i bëjnë njerëzit të lumtur në marrëdhëniet e tyre dhe disa tregime të tjera lidhur me sëmundjen shpirtërore dhe më shumë, i shpjegova situatën time atij dhe ai më ndihmoi të kryej disa lutje, disa Herbs dhe rrënjët dhe një sakrificë të vogël që bëra, dhe brenda 7 ditëve ai u kthye për të kërkuar falje dhe kjo ishte vetëm një mrekulli për mua, jam i lumtur që më ndihmoi mua dhe mund ta them me krenari se burri im është tani me mua përsëri dhe ai tani është në dashuri me mua si kurrë më parë.
    A keni nevojë për ndonjë ndihmë në marrëdhënien tuaj si marrja e burrit, gruas, të dashurit, të dashurës, fitores së llotarive, shërimit bimor për sëmundje, HIV, STD, Astma, Arthritis, Fybroid, Stroke apo ndonjë lloj sëmundjeje Barku, Problemi Shpirtëror, Promovimi i Punës, Shikuesit që lexojnë postin tim që kanë nevojë për ndonjë ndihmë në lidhje me ndonjë sfidë jete duhet të kontaktojnë PROFHET NOSA UGO dhe do të jeni të lumtur që keni bërë.

    Email: nosaugotemple@gmail.com
    WhatsApp: +34631686040 ose +17207992813

    ReplyDelete